Mitől olyan sikeres Dancsó Péter a YouTube-on?

Dancsó Péter

Dancsó Péter videobloggerként vált ismertté. Az ország közel tízmilliós lakosságához képest a YouTube-er az elmúlt 13 év alatt több mint egymillió feliratkozót gyűjtött Videómánia nevű YouTube csatornájával, amelyet saját nevén futó csatornája több mint kétszázezer feliratkozóval előzött meg. Ezek az értékek figyelemreméltóak, de vajon mi lehet a YouTube király sikerének titka?

“Mitől olyan sikeres Dancsó Péter a YouTube-on?” bővebben

Miért akar ma minden fiatal YouTube-er lenni?

A YouTube 2019-ben még mindig népszerű, akkor is, hafolyamatosan változik a rendszeres célközönsége. Míg a kezdetben inkábbegyfajta zenelejátszóként vagy zenetévéként működött, ma már többek közöttszínvonalas oktató tartalmakat vagy akár gyerekmeséket is készítenek a YouTube-erek.

Mi okozhatja mai napig a YouTube csatornák szintetöretlen népszerűségét a fiatalok körében?

“Miért akar ma minden fiatal YouTube-er lenni?” bővebben

Érdemes új csatornát indítani a YouTube-on 2018-ban?

Merülhet fel a kérdés, látván a sok tartalomgyártót a platformon. A statisztikák szerint a YouTube most kezd egyre jobban felpörögni. Ha valaki régebb óta van jelen a platformon és követ több csatornát is, bizonyára tudja, hogy 2012-ben még nem volt ilyen fényes a helyzet a kis hazánkban. Még 3 éve, 2015-ben is csak pár csatornáról hallhattunk, akik több mint 100 000-es feliratkozó táborral büszkélkedhettek.

“Érdemes új csatornát indítani a YouTube-on 2018-ban?” bővebben

Hogyan növeld a nézettségi időt a csatornádon? 1. rész

YouTube nézési idő növelése

Senki sem szereti látni a magas visszafordulási arányt, azaz, ha a nézési idő mellett alacsony a százalék. Bizonyára te is sok időt és energiát áldozol, hogy jó minőségű videókat készíts a YouTube-ra, és szeretnéd, ha meg is néznék. Nem szeretnéd azt látni, hogy pár másodperc után tovább állnak a nézők. Mi a titok? Hogyan lehet elérni, hogy maradjanak és megnézzék a videód? Nézzünk erre pár egyszerű tippet!

YouTube analitika

“Hogyan növeld a nézettségi időt a csatornádon? 1. rész” bővebben

Változások a YouTube partner programban

YouTube partner program

A YouTube fejlesztői szerdán bejelentették, változtatnak a Partnerprogramba való jelentkezés feltételein, hogy kiszűrjék azokat a csatornákat, amelyek valódi tartalom helyett olyan anyagokat töltenek fel, amelyek vonzzák a kattintásokat. Ezzel játszva ki a 10 ezer megtekintés limitét. Ők ugyanis a YouTube szerint azoktól az alkotóktól veszik el a pénzt, amelyek valódi, minőségi tartalmat gyártanak a platformra.

Tavaly már volt egy hasonló húzása a YouTube-nak, amikor azt mondták, hogy minimum 10K megtekintés kell, hogy legyen a csatornádon, ha pénzt szeretnél keresni a videóiddal.

Idén tovább szigorítottak. Ahhoz, hogy valaki részt vehessen a YouTube Partner Programban (YPP), minimum 4000 órányi megtekintéssel kell rendelkezni az elmúlt 12 hónapra vonatkozólag és 1000 feliratkozóval kell rendelkezni.

Ha ezeknek a feltételeknek nem felel meg a csatornánk február 20-ig, akkor bizony nem vehetünk részt a YPP-ban. Természetesen, ha eléred bármikor, újra tudsz majd csatlakozni a programhoz.

Hivatalos YPP változások